15 Eylül 2009 Salı

мυzℓυ тανυк göğѕüℓü кєк

Daha önce karşılaştınız mı bilmiyorum ama bu pastayı daha önce yememiştim kendim uydurdum ve cok lezzetliydi:)

pasta kekini hazır aldım :) zamanım yoktu aslında üşendim:D her neyse önemli olan kreması:D

malzemeler
1 büyük boy muz
1 fıstıklı çikolata
fındıkiçi

kreması için(tavuk göğsü)
1 su bardağı un
yarım paketten biraz az margarin
1 yemek kaşığı margarin
1 litre süt
1 su bardağı toz şeker
1 damla sakızı

tenzereye margani koyup eridikten sonra 1 su bardağı unu ve 1 yemek kaşıgı nişastayı ilave ediyoruz ve hafif pembeleşinceye kadar karıştırıyoruz.Daha sonra sütü koyup iyice karıstırdıktan sonra 1 su bardağı şekeri ilave ediyoruz.Kaynamaya yakın damla sakızını da koyduk mu tamamdır.Yalnız sürekli karıştırmak şart ,yoksa fena olur:)

NOT:Kek için tavuk göğsü artacaktır epeyce isterseniz daha az yapabilirsiniz tavuk göğsünü!

sonra hazır kekimizin her iki kısmınıda sütle azıcık ıslantıktan sonra kekimizin içine tavuk göğsünü yayıyoruz,cimrilik yapmayın bol koyun:D sonra üzerine 1 büyük boy muzu yuvarlar yuvarlak keserek tavuk göğsünün üzerine yerleştirin boşluk bile kalmamalı:D sonra diğer kesilmiş kekimizi üzerine yerleştirip tekrardan onun da üzerine tavuk göğsünden dökerek yayın.sonra üzerine fıstıklı çikolatayı rendeleyin ve en son olarak fındıkiçini de üzerine serpiştirin:)

NOT:):)
tavuk göğsünüz artacaktır onları kaselere bosalttıktan sonra tencerede kalan tavuk göğsünü sıyırmayı unutmayın:) nedense en lezzetli kısmı muhallebilerin tencerede kalan en son kısımları olur..bana göre..:)

afiyet -bal- şeker olsun:)

ö

Hiç yorum yok: